IAC EDGE Branding and Summit Design

בריף

בניית מותג חדש תחת IAC לקהל עסקי של יהודים וישראלים-אמריקאים בגילאי 22-42

היצירה

  • עיצוב לוגו IAC EDG
  • בניית שפה עיצובית שגדלה ומתפתחת בהתאם לצורך
  • יצירת פליירים שיווקיים ברשתות החברתיות להכרת המותג ולרישום לכנסים ולפעילויות השוטפות
  • עיצוב טיזרים לשני אירועים גדולים שקרו במקביל בניו יורק ובלוס אנג׳לס בהפרש של זמן קצר
  • עיצוב החלל הפיזי של הכנסים בשני המקומות (כולל עיצוב למדרגות, קירות, דלפק רישום, מסכים, שלטי כוונה וכו׳)
  • עיצוב חומרים שיווקיים לכל הפעילות אונליין החל ממרץ 2020 ועד היום